صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر ارتباطات تاکید کرد: ارتباط پیام‌رسان‌های داخلی تا پایان فروردین‌ماه امسال ایجاد خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به مشکل ساعت تلفن‌های همراه گفت: پارسال پس از تصویب قانون تغییر نکردن ساعت رسمی کشور در نیمه اول سال، به مراجع جهانی موضوع را اعلام کردیم. اما برخی از گوشی‌هایی که عمدتاً قدیمی بوده و یا نیازمند به روز رسانی هستند، دچار مشکل شدند. از همان ابتدای بروز مشکل مذاکره با تولیدکنندگان گوشی همراه شروع شد که البته این کار وظیفه وزارت صمت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با اشاره به توسعه شبکه فیبر نوری گفت: سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون پوشش ایجاد شد و برنامه داریم که امسال آن را به ۱۰ میلیون برسانیم و با توجه به اینکه بر اساس قانون بودجه قرار شد صندوقی در این زمینه تشکیل شود، امیدواریم این اقدام تسهیل شود.

زارع‌پور همچنین با بیان اینکه  ارتباط میان پیام‌رسان‌های داخلی تا پایان فروردین ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: سعی داریم تا پایان دولت خدمات ساخت و پرتاب ماهواره در لایه لئو را تجاری کنیم. ۱۰ ماهواره و محموله فضایی آماده پرتاب داریم و امسال سال پرباری برای صنعت فضایی خواهد شد. هدف ما این است که خدمات این‌چنینی را در گام اول در اختیار کشور‌های همسایه و اسلامی قرار دهیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.