صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نائب‌رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برنامه‌هایی مانند جشنواره غذا و صنایع دستی ملل می‌تواند حال مردم را خوب کند. همچنین ویژگی مثبت این برنامه‌ها خانوادگی بودن آن است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی در حاشیه برگزاری اختتامیه جشنواره غذا و صنایع دستی ملل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه ترکیبی بین فعالیت‌های فرهنگی و تاکید بر سنت مشترک میان کشور‌های مختلف است. هرچقدر این اشتراکات برای مردم به نمایش درآید، آشنایی با آن برای ایشان بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشهد یک جهانشهر است و نگاه ویژه‌ای به حضور اقوام مختلف دارد، گفت: رنگ فرهنگ‌ها و غنای هویت‌ها در این شهر دیده می‌شود. جشنواره غذا و صنایع دستی ملل نیز که با محتوای عرضه غذا برگزار شد، برگرفته از فرهنگ‌ها و تمدن‌های ماست. این غذا آغشته به محبت مادرانه و سنت‌های قدیمی هر فرهنگ است.

سلیمی تصریح کرد: در این جشنواره اکثر غرفه‌داران به صورت خانوادگی به عرضه محصولات خویش می‌پرداختند و عمده شهروندانی که برای بازدید آمده بودند نیز این دیدار را به صورت خانوادگی انجام می‌دادند.

نائب‌رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: در این دوره از مدیریت شهری باید بتوان برنامه‌های مبتنی بر خانواده را گسترش داد. از دیگر سو از دیگر ملل نیز باید در برنامه‌های خودمان استفاده کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.