صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار مشهد گفت: با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین ادارات دولتی با تاخیر، آغاز به کار خواهند کرد.

محسن داوری، فرماندار مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، گفت: با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی (ع)، به منظور توفیق هرچه بیشتر در احیاء و بهره بردن از ثمرات معنوی این شب‌های پرفضیلت، مطابق سنوات گذشته زمان شروع به کار تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در سراسر کشور در روز‌های نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر همراه است.

مدارس نوبت صبح خراسان رضوی فردا با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: تمامی مدارس استان در نوبت صبح روز دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار می‌کنند.

سید امیر شوشتری افزود: با توجه به برگزاری نخستین شب قدر ماه مبارک رمضان امسال طی امشب، مدارس در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در نوبت فردا صبح در ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز می‌کنند.

وی اضافه کرد: مدیران مدارس با انجام هماهنگی لازم با اولیای دانش آموزان به منظور جا به جایی و بازگشت دانش آموزان به منزل طی امروز در این زمینه همکاری لازم را به خرج دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این اقدام با هدف ایجاد تسهیل در برگزاری مراسم شب قدر والدین و دانش آموزان و تقویت فضای معنوی در خانواده انجام شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.