صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فردا دوشنبه (۲۱ فروردین ماه) شهردار مشهد انتخاب می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۷۹۳۵
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد از انتخاب شهردار مشهد در روز فردا دوشنبه (۲۱ فروردین ماه) خبر داد. 

موسی الرضا حاجی بگلو در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: فردا دوشنبه،٢١ فروردین ماه، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شهردار مشهد انتخاب خواهد شد.

همه نامزد‌های شهرداری مشهد از صبح روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ با حضور در شورای اسلامی شهر مشهد برنامه‌های خود را برای تصدی شهرداری مشهد ارائه دادند. این در حالی بود که از بین هشت گزینه نامزدی شهرداری مشهد ۶ نفر در ساختمان شورای شهر حاضر به ارایه برنامه‌های خود شدند و دو نامزد دیگر نیز غیبت داشتند.
در همین حال حاجی بگلو، نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص روند جلسه ارایه برنامه‌های نامزد‌های انتخاب شهردار مشهد، توضیح داد و گفت: ١۶ فروردین ماه فرآیند ارایه برنامه‌های گزینه‌های شهردار مشهد مقدس برگزار شد و گزینه‌های تصدی مدیریت شهری برنامه‌های خود را ارائه کردند.

وی افزود: هشت نفر به عنوان نامزد رای آورده بودند که از این تعداد امروز ۶ نفر برنامه‌های خود را ارائه دادند و دو نفر حضور نداشتند. آقای رئیسیون به دلیل اینکه در سفر بودن نتوانستند حضور داشته باشند و اعضای شورا به این جمع بندی رسیدند که براساس همین رویه و با این ۶ نفر برنامه را برگزار کنند.

نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: فردا دوشنبه، شهردار مشهد در صحن علنی انتخاب خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.