صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

غبارروبی گلزار شهدای بهشت رضا توسط پرسنل نیروی زمینی ارتش

  • کد خبر: ۱۵۸۶۳۴
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
مراسم غبارروبی مزار شهدا با حضور جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلزار شهدای بهشت رضا در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در آستانه فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و همزمان با آخرین پنجشنبه ماه مبارک رمضان، مراسم غبارروبی مزار شهدا با حضور جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلزار شهدای بهشت رضا در مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ دوم «حسن مکفی» فرمانده آماد و پشتیبانی قرارگاه شمال شرق و امیر سرتیپ دوم «احمد اکبری» فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، حاضران در مراسم ضمن غبارروبی از مزار شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت، بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.

همچنین در این مراسم مسئول عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی قرارگاه شمال شرق نزاجا در سخنانی ضمن تبیین نقش ارتش در ۸ سال دفاع مقدس و حفظ و حراست از نظام اسلامی، به بیان خاطراتی از سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» پرداخت.

در حاشیه این مراسم، امیر سرتیپ دوم مکفی ضمن تاکید برحضور قدرتمند ارتش در دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی، از آمادگی نیرو‌های مسلح در حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.