افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟ آزمون بزرگ حفظ قرآن کریم به صورت سراسری برگزار می‌شود | اعطای مدرک تحصیلی رسمی به حافظان قرآن کریم ارزش کمک به امر ازدواج در اسلام همه آنچه باید درباره سنت دینی قرض‌الحسنه بدانیم اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی تعداد زائران اعزامی به حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

غبارروبی گلزار شهدا با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر مشهد

  • کد خبر: ۱۵۸۸۷۵
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
غبارروبی گلزار شهدا با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر مشهد
جمعی از اهالی فرهنگ و هنر مشهد با حضور در بهشت رضا، مزار تعدادی از شهدای امنیت، مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس و همچنین مزار مرحوم سید محسن مصطفی زاده (شاعر و نویسنده مشهدی) را غبارروبی کردند.

به گزارش شهرآرا نیوز، مدیر حوزه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: این مجموعه هر ساله در ابتدای هفته هنر انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان، برنامه های خود را با غبارروبی مزار شهیدان آغاز می کند.

او ادامه داد: در این مراسم که با حضور حدود ۲۵ نفر از اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد، حاضران با حضور در مزار شهدای امنیت حسین زینال زاده و دانیال رضازاده و همچنین شهید فرودی یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس، با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

مجید عسگری گفت: اهالی فرهنگ و هنر مشهد همچنین بر مزار مرحوم سید محسن مصطفی از هنرمندان بنام استان بودند حضور پیدا کردند.

او افزود: امسال با توجه به همزمانی هفته هنر انقلاب با شب‌های قدر، برنامه‌های این هفته را از امروز ۲۶ فروردین آغاز کردیم و با حضور در مزار شهدا برای موفقیت در این مسیر از آن ها کمک گرفتیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->