صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مانه درآستانه اخراج از بایرن مونیخ

  • کد خبر: ۱۵۸۶۴۱
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
باشگاه بایرن مونیخ سادیو مانه را تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات منع کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بایرن پس از اخراج یولیان ناگلسمن، از جام حذفی نیز حذف شد و پس از شکست در مقابل سیتی در دور رفت، در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد چرا که مقابل سیتی نیز با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند. حالا هیئت مدیره بایرن مونیخ به اخراج سادیو مانه فکر می‌کنند چرا که او در پایان بازی سیتی و بایرن به لروی سانه حمله فیزیکی کرده است.
بازیکن سنگالی از نحوه بازی مانه دلخور نبود و به همین خاطر با مشت به صورت وی ضربه زد و باعث زخمی شدن لبش شد. اولیور کان مدیر اجرایی و حسن سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ چهارشنبه شب در این باره با هم جلسه گذاشتند و امروز نیز در جلسه‌ای دیگر، مانه از سانه عذرخواهی کرد. قرار است که مانه از کل رختکن نیز عذرخواهی کند. تصمیم نهایی در مورد مهاجم سابق لیورپول امشب گرفته می‌شود. مانه در تمرین امروز با توخل گفتگو کرد و هم او و هم سانه بدون مشکل تمرین کردند.
مانه قرار است که با جریمه مالی سنگینی مواجه شود و احتمال محرومیت وی و اخراجش از تیم برای چندین هفته نیز وجود ندارد. در حقیقت اسکای گزارش داده است که هر چند که مانه تا ۲۰۲۵ با بایرن مونیخ قرارداد دارد، اما پس از این اتفاق احتمال اخراجش کم نیست چرا که تعداد زیادی از هم تیمی هایش رفتار او را نامناسب می‌دانند. این منبع احتمال فسخ یک طرفه قرارداد مانه را هم رد نکرده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.