صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از راه‌اندازی ۱۹ بازار تخصصی و موضوعی و ۳ بازار سیار در سال ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد جواد مشیری با بیان این خبر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این سازمان حمایت از مشاغل کوچک و خانگی در راستای توسعه اقتصاد خرد است و به همین منظور رفع موانع عرضه مستقیم محصولات به متقاضیان در کلانشهر مشهد و ارائه خدمات متنوع با ساماندهی بازار‌های سیار صورت می‌پذیرد.

وی افزود: از جمله بازارچه‌های راه اندازی شده فصلی و موقتی که در طول سال گذشته برگزار شد؛ می‌توان به بازار‌های هنر و صنایع دستی، کودک و اسباب بازی، عفاف و حجاب، مشاغل خانگی، خود اشتغالی و... اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین سه بازار سیار؛ سه شنبه بازار توس ۶۳، چهارشنبه بازار توس ۸۱ و جمعه بازار هنر و صنایع دستی واقع در ابتدای بولوار خیام راه طی سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی شد.

مشیری خاطرنشان کرد: در سال مهار تورم و رشد تولید باید موجب رشد هرچه بیشتر تولیدات مشاغل خرد و توسعه بازار‌های تخصصی و موضوعی باشیم.

وی اضافه کرد: شهروندانی که قصد گرفتن مجوز و فعالیت در بازار‌های سیار را دارند می‌توانند از طریق پرتال bazar.mashhad.ir اقدام کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.