صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس نمایندگی وزارت خارجه در خراسان‌رضوی گفت: خط پروازی مشهد- جده پس از گفتگوی مسئولان هوایی و به‌روزرسانی توافق‌های پروازی گذشته از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد بهشتی‌منفرد افزود: خط پروازی مشهد- جده بعد از مذاکرات مسوولان بخش هوایی ۲ کشور ایران و عربستان در نخستین فرصت ممکن برقرار می‌شود.

وی با اشاره به تداوم فعالیت هیات عربستانی در مشهد افزود: از سرگیری پرواز‌ها از مشهد به عربستان ارتباطی با نشست مشترک با هیات سعودی در این شهر ندارد و منوط به گفتگوی مسئولان بخش هوایی ۲ کشور است.

رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان رضوی گفت: امروز بازدید هیات عربستانی از هتل‌های مشهد ادامه دارد و احتمالا جمع بندی نهایی فردا دوشنبه در نشست مشترک ارائه خواهد شد.

بهشتی‌منفرد پیشتر در نشست با هیات فنی عربستان سعودی گفته بود: به زودی و تا قبل از حج تمتع شاهد بازگشایی سفارت و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در ریاض و جده خواهیم بود و زائران ایرانی نیز برای حج تمتع و عمره و زیارت مرقد شریف حضرت نبی اکرم (ص) عازم مکه مکرمه و مدینه منوره خواهند شد.

رئیس هیات سعودی نیز در جریان سفرش به مشهد گفت: این دیدار در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است و باعث خیر و برکت است و بعد از چند روز از مشهد مستقیم به وطنمان باز می‌گردیم و منتظر ورود زائران و بازرگانان ایرانی به عربستان هستیم.

ناصر بن عوض آل غنوم اضافه کرد: امیدواریم پس از سفر هیات‌های فنی، روابط ۲ کشور برادر و مسلمان ایران و عربستان در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی نیز توسعه یابد و زمینه سفر اتباع ۲ کشور به ویژه ایرانیان برای سفر به مکه مکرمه و مدینه منوره و شرکت در مراسم حج فراهم شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.