صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مردم فردوس در مجلس یازدهم در تذکری به دولت، گفت: انتظار می‌رود که در سال جاری به بحث معیشت کارکنان دولت به ویژه بازنشستگان توجه جدی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید نصیرائی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد و در تذکری به مسئولان جهاد کشاورزی به ویژه سازمان تعاون روستایی، گفت: انتظار داریم نسبت به پرداخت بهای زعفران به زعفران کاران اقدام عاجل شود و تبعیض و ظلمی که در حق آن‌ها در هفته‌های اخیر انجام شده را برطرف کنید.

وی در تذکری به دولت، افزود: انتظار می‌رود که در سال جاری به بحث معیشت کارکنان دولت به ویژه بازنشستگان توجه جدی شود؛ بازنشستگان منتظر اجرای همسان سازی حقوق هستند و با توجه به اینکه ماموریت مجلس مسئله معیشت اقشار مختلف جامعه به ویژه ضعیف است می‌طلبد دولت به این موضوع بپردازد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان در سال 1401 برای حقوق بنده 5 میلیون 300 هزاز تومان می شود و اضافه شده است سوال بنده این است که چرا برای بنده مقومات 3 ماهه فروردین، اردیبهشت وخرداد ماه را با حقوق دی ماه سال 1401 مبلغ 4 میلیون 800 هزار تومان واریز کردند چرا؟
مقومات تیر و مرداد ماه سال 1401 هم تاکنون واریز نکردند چرا؟
اعتراض هم می کنم متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟