صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی با کار‌های بزرگی که انجام داده موجب سرافرازی ملت ایران شده است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی امروز در حوزه پهپادی دستیابی به قله پیشرفت را رقم زده است.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس مقتدایی خوراسگانی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مراسم تحویل‌دهی ۲۰۰ پهپاد راهبردی به ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی امروز دستیابی به قله پیشرفت در حوزه پهپادی را رقم زده است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی قدردان زحمات نیرو‌های مسلح در همه بخش‌ها است و امروز ارتش جمهوری اسلامی با انجام کار‌های بزرگ موجب سرافرازی ملت ایران شده است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: امروز شاهد هستیم کار‌های خارق العاده‌ای توسط عزیزان ارتش انجام شده است و پیشرفت‌های این حوزه خیره‌کننده بوده است لذا ما هم سعی می‌کنیم در مجلس حمایت‌های لازم را از ارتش بعمل آوریم.

مقتدایی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دستیابی به قدرت بازدارندگی را تجربه کرده و مرز‌های فناوری را در نوردیده‌اند و دقیقا همین موضوع است که امنیت را برای مردم فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: امروز اقتدار نیرو‌های مسلح در همه حوزه‌ها مشهود است و ما به عنوان کمیسیون امنیت ملی مجلس قدردان این مجاهدت‌ها هستیم و امیدواریم در سایر ابعاد غیرنظامی هم این پیشرفت‌ها حاصل شود. به واسطه همین پیشرفت‌ها و هم افزایی خوبی که بین نیرو‌های مسلح برقرار است، نام ایران در سطح امت‌های اسلامی و در سطح جهان به عنوان کشوری پیشرو مطرح است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.