صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر نفت با بیان اینکه یک‌ماهه کارت سوخت‌ها را تحویل مردم می‌دهیم، گفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اوجی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با تاکید براینکه هیچ‌گونه برنامه افزایش قیمتی برای بنزین در دستور کار وزارت نفت و دولت نیست و مردم به شایعات توجهی نکنند، در رابطه با استفاده از کارت سوخت هوشمند اظهار داشت: در بودجه سال ۱۴۰۲، مجلس وزارت نفت را مکلف کرده که خودرو‌ها از طریق کارت سوخت خود، سوختگیری کنند.

وزیر نفت افزود: ۲۹ میلیون خودرو در کشور دارای کارت سوخت هستند و تهیه و تنظیم کارت سوخت طی یک ماهه انجام می‌گیرد. مردم زمانی که به جایگاه سوخت مراجعه می‌کنند از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

اوجی با تاکید براینکه کارت‌های سوخت جایگاه‌ها جمع‌آوری نشده است، خاطرنشان کرد: تعداد کارت‌های سوخت جایگاه‌ها کم شده است. کارت‌های سوخت جایگاه‌ها به این‌منظور است که اگر کسی کارت خود را گم کرده از کارت سوخت جایگاه که حالت اضطراری دارد، استفاده کند.

وزیر نفت در ادامه به سفر رئیس‌جمهور و هیئت‌دولت به استان خوزستان در روز‌های هفتم و هشتم اردیبهشت اشاره کرد و گفت: در جریان این سفر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار پروژه در استان خوزستان افتتاح خواهد شد. از مهمترین پروژه‌های وزارت نفت در این سفر، افتتاح و بهره برداری کارخانه گاز و گاز مایع ۳۲۰۰ است، که مرحله نخست آن، روزانه ظرفیت ۲۵۰ میلیون فوت مکعب گاز‌های مشعل میادین غرب کارون را خواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.