صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

متا در جریان جلسه اعلام درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ خود، اطلاعات جدیدی درباره تعامل کاربران با اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز - مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که زمان صرف شده کاربران در اینستاگرام از زمان معرفی ویژگی Reels با وجود پست‌های پیشنهادی مبتنی بر هوش مصنوعی آن، بیش از ۲۴ درصد افزایش یافته است.

براساس گزارش TechCrunch، «سوزان لی»، مدیر مالی متا، در جریان این جلسه ضمن اعلام این موضوع که «کاربران برای ویدیو‌های کوتاه مدت ارزش زیادی قائل می‌شوند» گفت:

«ما از کاری که Reels برای تعامل تدریجی کاربران با این پلتفرم انجام داده بسیار خوشحال هستیم.»

او همچنین به این موضوع اشاره کرد که در ماه‌های گذشته، اشتراک‌گذاری ویدیو‌های Reels توسط کاربران نیز بسیار بیشتر بوده است.

با این حال، هرچند Reels باعث افزایش تعامل کاربران در اینستاگرام شده، این ویژگی هنوز به‌طور مستقیم برای متا درآمدزایی نمی‌کند. با این حال، لی اشاره کرد که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری یا اوایل ۲۰۲۴، Reels از نظر درآمدی خنثی شود و مدتی پس از آن احتمالاً بتوان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد.

نکته قابل توجه دیگر اینکه لی از سوالی یکی از تحلیلگران مبنی بر اینکه آیا Reels تأثیر مشابهی بر فیسبوک دارد یا خیر طفره رفت، اما به این موضوع اشاره کرد که در فیسبوک، پست‌های پیشنهادی مبتنی بر هوش مصنوعی که از ارتباطات غیرمستقیم کاربران به آن‌ها نمایش داده می‌شود، باعث افزایش تعامل بین کاربران می‌شوند.

اظهارات مدیران متا درباره اینستاگرام در حالی بیان شده که این غول فناوری اخیراً دور جدیدی از تعدیل نیرو گسترده را آغاز کرده بود که در جریان آن، ۴۰۰۰ کارمند کار خود را از دست می‌دهند. زاکربرگ قبلاً گفته بود که اخراج‌های مربوط به ماه آوریل بر کارمندان بخش‌های فناوری تأثیر گذار خواهد بود و ظاهراً دور دیگری از اخراج‌ها نیز برای ماه می‌برنامه‌ریزی شده است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.