صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، استفاده از سینماهای حوزه هنری استان برای فرهنگیان و اساتید دانشگاه ها رایگان است.

به گزارش شهرآرانیوز، «احمدرضا بهبهانی» مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی با تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: به مناسبت این ایام، استفاده از پردیس‌های سینمایی حوزه هنری در استان شامل پردیس‌های سینمایی هویزه، آفریقا و مهر کوهسنگی در مشهد و پردیس مهر سبزوار، برای فرهنگیان، اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های تربیت معلم در استان رایگان است.

وی افزود: همچنین بلیط سینما در پردیس‌های سینمایی یادشده برای ۴ نفر از همراهان این عزیزان نیز به صورت نیمه بها خواهد بود. بهبهانی خاطرنشان کرد: فرهنگیان و اساتید محترم می‌توانند با ارائه کارت شناسایی سازمانی، از تاریخ شنبه ۹ اردیبهشت ماه لغایت پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت، از این خدمات بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محدثه
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
معلمین غیر انتفاعی با اینکه واقعا تلاش زیاد و بی وقفه ای دارند اما هیچوقت دیده نمیشن و فکری برای خوشحال کردنشون نمیشه....کاش با کد ملی بود که حق این عزیزان ضایع نشه و فقط برای معلمین رسمی نباشه....