صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۷۰ درصد بهره‌مندان از خدمات درمانی در بخش‌های مختلف از سوی تامین اجتماعی را بیمه شدگان کارگری و افراد تبعی آنان تشکیل می‌دهد.

دکتر علی رضازاده روز شنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: براین اساس بهره‌مندان اصلی خدمات را جامعه کارگری به عنوان جامعه موالد و سازنده کشور هستند.

وی بیان کرد: طی سال گذشته در مراکز سرپایی تامین اجتماعی در استان ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار مورد ویزیت سرپایی انجام شده است که در مقایسه با سال قبل از آن ۱۷.۶ درصد رشد دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: در بخش بستری در سه بیمارستان تامین اجتماعی استان نیز طی یکسال گذشته ۴۶ هزار مورد بستری ثبت شده است.

وی افزود: این میزان خدمات بستری در مقایسه با سال ۱۴۰۰ معادل ۷.۶ درصد افزایش دارد.

وی تصریح کرد: افزایش هزینه‌های درمان در بخش‌های خصوصی موجب افزایش مراجعات به مراکز درمانی تامین اجتماعی شده است و خوشبختانه با پیش بینی افزایش سطح کمی و کیفی خدمات تلاش داریم مراجعات به بهترین نحو پاسخ داده شوند.

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی زیر پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند که خدمات درمانی ارائه شده به آنان در قالب درمان مستقیم از طریق مراکز درمانی ملکی به صورت رایگان و درمان غیر مستقیم از طریق مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ارائه می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.