صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ان‌شاالله در آینده در خصوص هواپیمای باسرنشین و بدون سرنشین خبر‌های خوبی برای مردم عزیز خواهیم داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به برنامه‌های موجود برای تقویت نیروی هوایی ارتش، گفت: ان‌شاالله در آینده در خصوص هواپیمای باسرنشین و بدون سرنشین خبر‌های خوبی برای مردم عزیز خواهیم داشت.

وی با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجه نیروی هوایی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: نیروی هوایی در حال رشد است و همانطور که قبلاً گفتم به هیچ وجه حتی نباید لحظه‌ای بایستیم، چون اگر بایستیم سال‌ها عقب می‌مانیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: ما روز به روز در حال رشد و پیشرفت هستیم و ان‌شاالله بتوانیم فرمان حضرت آقا که نیروی هوایی تراز جمهوری اسلامی ایران است را تحقق بخشیم.

امیر واحدی در رابطه با بحث آموزش خلبان‌ها نیز گفت: به لطف الهی تمام آموزش‌ها بومی شده است و در داخل میهن عزیزمان انجام می‌گیرد. خدا را شکر می‌کنیم که به این توانمندی رسیده‌ایم. در آینده نزدیک هم می‌توانیم دانشجوی خلبانی از کشور‌های دوست بپذیریم و به آن‌ها آموزش دهیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.