تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است
سرخط خبرها

تقدیر فرمانده کل ارتش از پشتیبانان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی

  • کد خبر: ۱۶۶۵۸۸
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
تقدیر فرمانده کل ارتش از پشتیبانان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام از همراهی و پشتیبانی وزیر کشور، استانداران و فرمانداران در راستای برگزاری آیین بزرگداشت سراسری استقبال از دریادلان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش قدردانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسویبرای تقدیر از ۲۹ استان پشتبان در استقبال از دریادلان ناوگروه ۸۶ به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم.برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمد وحیدی.  وزیر محترم کشور جمهوری اسلامی ایران. سلام علیکم. با توکل به خداوند متعال و در اجرای تدبیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) تکیه بر ایمان، توانمندی، دانش و تخصص کارکنان و بهره‌گیری از تجهیزات بومی، ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران موسوم به کد ۳۶۰، امواج سهمگین اقیانوس‌ها را پشت سر گذاشت و پس از هشت ماه دریانوردی با پیمایش کره زمین و ثبت طولانی‌ترین دریانوردیِ تاریخ کشور، طی روزهای اخیر به میهن عزیز بازگشت که مورد تفقد فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) قرار گرفت.

بی تردید تحقق این اقدام راهبردی و حرکت بزرگ و خطیر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران محصول همدلی فرزندان دریادل ایران اسلامی از ۲۹ استان کشور است که همچون انگشتان یک مشت گره کرده نماد انسجام، اتحاد و قدرت ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل دشمنان بوده و با امید آفرینی، ارتقای روحیه مردم شریف کشورمان و شادی دوستداران نظام و ایران سربلند اسلامی را فراهم آورده است.
 در این راستا همراهی و پشتیبانی های جنابعالی و نقش آفرینی استانداران و فرمانداران محترم در بزرگداشت این افتخار ملی، میزبانی و استقبال گرم از فرزندان ملت در اقصی نقاط میهن اسلامی، شایان تحسین و مایه دلگرمی رزمندگان و مدافعان استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 از سوی آحاد فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه دریادلان ایثارگر و حماسه‌ساز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی، از حمایت‌های آن برادر ارجمند و وزارتخانه وزین متبوعه، کمال قدردانی و تشکر را داشته؛ مزید امتنان خواهد بود مراتب تقدیر و سپاس اینجانب را به استانداران و فرمانداران گرامی بویژه استاندار محترم هرمزگان نیز منعکس فرمائید.
از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون آن برادر ارجمند را در مسیر تحقق آرمانهای والای انقلاب  اسلامی تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خواستارم.»

منبع: ارتش جمهوری اسلامی ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->