صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حضور ۱۷۰ شرکت‌کننده در بیستمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد

  • کد خبر: ۱۶۳۳۶۵
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در بیستمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد، ۱۷۰ شرکت‌کننده در قالب ۵۰۰ غرفه محصولات خود را عرضه می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی نجفی در حاشیه افتتاح بیستمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد گفت: در این نمایشگاه ۱۷۰ شرکت‌کننده در قالب ۵۰۰ غرفه محصولات خود را در حوزه گل‌های آپارتمانی و تزیینی، گل‌های بیرونی، گل‌های شاخه‌بریده‌، انواع گلدان‌ها، کود‌ و بذر، ادوات باغبانی و تجهیزات پارکی در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: در نمایشگاه امسال شرکت‌هایی از شهرهای استان‌ خراسان رضوی، تهران، مازندران، گیلان، مرکزی، همدان، کرمان ، اصفهان، قم و اراک حضور دارند.

نجفی به اجرای باغ‌های متحرک، محله، وارونه، جاذبه‌های بومگردی، خاطره و باغ کودک، زیرواسکیپ، تراس سبز، کیک گل‌، باغ کتاب و‌... در بیستمین نمایشگاه گل و گیاه اشاره کرد.

وی افزود: ترویج فرهنگ نگهداری از فضای سبز، جلب مشارکت‌های مردمی و ترغیب بازدید‌کنندگان به نگهداری و پرورش گل و گیاه، حمایت از تولیدکنندگان داخلی، ایجاد موقعیت شغلی در زمینه تولید گل و گیاه و صنایع وابسته و‌... از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این مسئول شهری یادآور شد: هم‌زمان با برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد، سه نشست تخصصی مدیریت هوشمند یکپارچه فضای سبز در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه، کشاورزی شهری در چارچوب گلخانه‌های کوچک‌مقیاس در تاریخ ۲۳ و اقتصاد فضای سبز در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در‌ سالن جلسات نمایشگاه بین‌المللی مشهد ‌برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.