صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر کار درباره اختلاف میان مستمری‌بگیران و تامین اجتماعی، قول داد با تشکیل کارگروهی این اختلاف‌نظر‌ها بررسی و در صورتی که حق با بازنشستگان باشد، پیگیری شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدصولت مرتضوی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره اختلاف پیش‌آمده واریز ۲۵ درصد اضافه حقوق مستمری‌بگیران اظهار داشت: در این زمینه اگر حق به جانب بازنشتگان باشد، پیگیری می‌کنیم. برخی از بازنشستگان معتقدند که این میزان افزایش حقوق اجرا نشده در حالی که تامین اجتماعی معتقد است کاملا اجرا شده است؛ در این رابطه کارگروهی مسئول شده تا بررسی کنند.

وزیر کار در رابطه با اینکه بازنشستگان اعتراضات خود را چگونه باید به ثبت برسانند، بیان کرد: این راه و چارچوب دارد. شما به عنوان رسانه شکایت آن‌ها را مطرح می‌کنید و این به منزله مطالبه این‌گروه از جامعه است. شما اصحاب رسانه زبان‌مردم و آحاد مختلف جامعه هستید. در جلسه قبل نیز این‌مطالبه مطرح شد که مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بازنشسته
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
آقای وزیر ، اگر نداره ، ما از سال ۹۹ بابت همسان سازی ۷۵٪ دریافت و ۲۵٪ بمدت ۳۰ ماه تا این ماه از سازمان طلبکار میباشیم ، لطفا بهونه نیارید و دستور پرداخت دهید
محنمدمحمدی
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
جناب وزیر کی و چطور حساب شده که این افزایش از هیچ کجای افزایش و یا پرداختی مشخص نیست واقعا دست مرزا با ابن حساب کردن اسفند براتون دود کنم