صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امروز سامسونگ به‌روزرسانی جالبی را برای Galaxy Buds۲ Pro منتشر کرده است. این آپدیت در هفته‌های آینده عرضه می‌شود و صدای محیطی را برای افراد کم‌شنوا افزایش می‌دهد.

شهرآرانیوز -  به گفته شرکت سامسونگ، ویژگی Ambient Sound دو سطح اضافی را ارائه می‌کند؛ بنابراین اکنون این بادز در مجموع پنج سطح تقویتی را ارائه می‌دهد و «شنوایی بهبودیافته‌ را برای کاربران بیشتری به ارمغان می‌آورد.»

کارآیی این ویژگی جدید را آزمایشگاه «تحقیقاتی سمعک و پیری دانشگاه آیووا» از طریق یک کارآزمایی بالینی تأیید کرده است. این تحقیق به این نتیجه رسید که Galaxy Buds۲ Pro «به طور قابل توجهی درک گفتار را در افرادی که کم‌شنوایی خفیف تا متوسط داشتند، بهبود می‌بخشد.» سامسونگ می‌گوید آزمایش مشابهی که توسط مرکز پزشکی سامسونگ انجام شد، نشان داد که Galaxy Buds۲ Pro می‌تواند ابزاری مؤثر برای کمک به افراد کم‌شنوا (خفیف تا متوسط) در برقراری ارتباط بهتر در یک مکان آرام باشد.

با به‌روزرسانی جدید می‌توانید از سطوح مختلف صدای محیطی برای هدفون چپ و راست استفاده کنید، بنابراین براساس قدرت گوش‌‌هایتان می‌توانید میزان موردنیاز خود را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید محدوده تن صدا را از ملایم تا واضح در پنج مرحله مختلف سفارشی کنید؛ از طریق Adapt Ambient Sound هم می‌توان به‌صورت خودکار تنظیمات مناسب گوش‌های‌تان را دریافت کنید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.