صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی کل کشور با تاکید بر تلاش مضاعف مجموعه انتظامی برای کاهش سوانح و تلفات رانندگی، یک بار دیگر از مردم خواست پلیس را در حوزه‌های ماموریتی همراهی و در کف میدان عمل ارزیابی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمدرضا رادان در حاشیه نظارت ستادی از پلیس استان کرمان اظهار داشت: سفری که به استان کرمان داشتیم هم به منظور زیارت مزار مطهر فرمانده عزیزمان حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای دیار کرمان بود و هم جمع بندی نظارت ستادی پلیس این استان را مد نظر داشتیم.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: خوشبختانه مجموعه انتظامی استان با مدیریت خوب فرمانده و کارکنان آن توانستند هم در حوزه صف و ستاد و هم امور پشتیبانی تمامی نمرات خیلی خوب را به خود اختصاص دهند و این استان پهناور از استان‌هایی است که توانسته تمام شاخص‌های مورد نظر را کسب کند و قرار هم بر این شد یک سری اتفاقات خوب رقم بخورد.

سردار رادان در این رابطه اضافه کرد: در این راستا استان کرمان حتما به ظرفیت‌های پهپادی بیشتری تجهیز خواهد شد و، اما لازم است هم در زمینه تصادفات و همینطور در حوزه سرقت هم ان‌شاء الله تلاش بیشتری لحاظ شود و همانطور که در مقابل اشرار موفق بوده است از این پس نیز با  تقویت‌هایی که خواهد شد با صلابت و قاطعیت بیشتری با این مسائل مقابله می‌کنند.

فرمانده انتظامی کل کشور در حوزه معتادان متجاهر هم گفت: در این رابطه نیز با توجه به ظرفیت‌های نگهداری معتادین و جلساتی که با سردار مومنی داشتیم کمبود‌هایی در حوزه نگهداری وجود دارد و قول‌هایی داده شد و ما نیز از مردم می‌خواهیم بنا به قولی که در حوزه معتادان متجاهر دادیم مردم عزیز ما را در کف میدان عمل ارزیابی و البته همراهی کنند.

سردار رادان در پاسخ به سوالی در رابطه با رویکرد‌های حوزه تصادفات نیز تصریح کرد: در حوزه تصادفات نیز رئیس‌جمهور پیشنهاداتی دادند تا در قالب یک برنامه، ۵۰ درصد کاهش تصادفات داشته باشیم که این یک عدد چند هزار نفری در سطح کشور و البته قابل تحقق است، اما شرط و شروطی دارد؛ ما الزامات تحقق این امر را با تعیین سهم به هر دستگاه برنامه ریزی و تقدیم کردیم و یک کار دیگر هم اصلاح تخلفات حوزه راهور بود تا بتواند بازدارنده‌تر باشد که مورد تائید هم قرار گرفته و ان شاء الله در مسیر تحقق قرار بگیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.