علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

پلیس مشهد از مردم خواست تا این قاتل را شناسایی کنند + عکس

  • کد خبر: ۱۶۴۱۵۰
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
پلیس مشهد از مردم خواست تا این قاتل را شناسایی کنند + عکس
پلیس برای دستگیری عامل جنایت در پایانه مسافربری مشهد از مردم درخواست کمک کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در آخرین روز‌های آبان سال ۹۷، دو جوان که در قسمت باربری پایانه مسافربری مشهد فعالیت می‌کردند به دلیل غرور جوانی به کل کل با یکدیگر پرداختند و با هم گلاویز شدند، اما مشاجره آن‌ها با دخالت بزرگ تر‌های پایانه خاتمه یافت و هر کدام به مغازه‌های خود بازگشتند، اما طولی نکشید که شعله‌های زیر خاکستر این کل کل‌های ساده دوباره زبانه کشید و این بار گروهی از دوستان آن‌ها نیز وارد درگیری شدند و به این ترتیب نزاع خونینی با بیرون آمدن سلاح‌های سرد آغاز شد.

پلیس مشهد از مردم خواست تا این قاتل را شناسایی کنند + عکس

در این میان ناگهان تیغه چاقو بر شانه جوان ۲۹ ساله‌ای فرود آمد که جثه ورزشکاری داشت. این گزارش حاکی است، با فرار عاملان نزاع از محل حادثه، پیکر خون آلود «صالح – ب» جوان ۲۹ ساله نیز به مرکز درمانی انتقال یافت، اما او بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان سپرد و این گونه پرونده‌ای جنایی روی میز قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفت.

اگرچه ساعتی بعد با صدور دستور‌های قضایی، کارآگاهان منزل متهم به قتل را در منطقه محمدآباد مشهد به محاصره درآوردند، اما وی از آن جا به مکان نامعلومی گریخته بود. همزمان با کشف لباس و دستمال‌های آغشته به خون از داخل حمام منزل مسکونی که بیانگر حضور وی بعد از وقوع جنایت در آن مکان بود، بررسی‌های پلیس نشان داد که وی داخل باغی در اطراف طرقبه مخفی شده است، اما پس از آن که کارآگاهان وارد باغ مذکور شدند، دریافتند که متهم به قتل از آن جا هم فرار کرده است.

در حالی که رصد‌های اطلاعاتی و ردزنی‌های پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد، قاضی ویژه قتل عمد مشهد، دستور انتشار تصویر بدون پوشش محمدرضا درویش (متهم به قتل فراری) در روزنامه خراسان را صادر کرد و به این ترتیب پلیس از شهروندان خواست چنان چه از مخفیگاه متهم فراری اطلاعاتی دارند با تلفن‌های ۱۱۰، ۲۱۸۲۵۲۹۰ و ۲۱۸۲۵۲۶۷ تماس بگیرند. در همین حال قاضی دکتر صادق صفری به برخی از افرادی که برای اختفای متهم با وی همدستی می‌کنند نیز هشدار داد در صورتی که بررسی‌های قضایی، نقش آنان را در کمک به اختفای متهم اثبات کند به اشد مجازات‌های قانونی برای فراری دادن متهم به قتل محکوم خواهند شد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->