صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کری مدیرعامل پرسپولیس برای استقلالی‌ها

  • کد خبر: ۱۶۴۸۱۵
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
  • ۲
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس که در میان تماشاگران پرسپولیس نظاره گر قهرمانی این تیم بود اعلام کرد تیمش به دنبال قهرمانی درجام حذفی است

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در حالی که در میان هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر قرار داشت قهرمانی تیمش را مشاهده کرد. درویش که در طول بازی بار‌ها با هواداران مشتاق پرسپولیس عکس یادگاری گرفت بعد از قهرمان شدن پرسپولیس در لیگ برتر ابراز امیدواری کرد که این باشگاه در جام حذفی هم قهرمان شود.

درویش در این راستا طی صحبت‌هایی سرپایی به خبرنگار ما گفت: «این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم. به خصوص آن‌هایی که از شهر‌های دور وارد ورزشگاه شهید وطنی شده بودند. دست‌شان درد نکند. اما ماموریت ما در فصل جاری تمام نشده است. یک جام دیگر پیش روی ما است و باید با قدرت در جام حذفی حاضر شویم. ما قهرمانی در جام حذفی را هم می‌خواهیم و این بازی را به منزله یک بازی تشریفاتی نمی‌بینیم.»

درویش در پایان حرف‌هایش گفت: «واقعا لیاقت رسیدن به دو جام قهرمانی را داریم. بعد از اینکه به فینال برسیم بیشتر درباره این بازی حرف می‌زنیم. هنوز ما از این مرحله عبور نکردیم و بازی مهمی با هوادار داریم. حریف بعدی ما هم مشخص نیست و باید منتظر نتیجه دیگر بازی باقی مانده باشیم، اما چیزی که مهم است اینکه ما برای رسیدن به قهرمانی جام هم حذفی هم برنامه داریم.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رحیم
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
دوباره با داور بستیم
۶ اتیشه
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
بدبخت الان ۱۲ ساله که میبازید و همش داور و وزیر و ... مقصر می کنید اخه در حد سرورتون نیستید لا اقل تو دربی یک شوت به دروازه و یا یک موقعیت گل درست میکردید که حالا سرافکنده نباشید که حرف مفت بزنید