صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جمله قایدی بعد از هت‌تریک تلخ مقابل تراکتور

  • کد خبر: ۱۶۴۸۳۶
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
  • ۲
مهدی قایدی با وجود اینکه مقابل تراکتور هت تریک کرد، اما از این واقعه خوشحال نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، لیگ برتر با سومی استقلال به پایان رسید و مهدی قایدی هم به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن این تیم موفق شد مقابل تراکتور هت تریک کند. این واقعه، اما از نگاه مهدی قایدی چندان مهم نیست.

مهاجم استقلال بعد از اینکه موفق شد مقابل تراکتور هت تریک کند و در جایگاه دوم بهترین گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد نسبت به قهرمان نشدن استقلال ابراز تاسف کرد و حتی این جمله را به زبان آورد: حتی اگر آقای گل هم می‌شدم مهم نبود، چون استقلال قهرمان نشد.

این جمله نشان دهنده عمق دلبستگی مهدی قایدی به استقلال است، اما در هرحال شنیده می‌شود که این بازیکن بعد از پایان فصل به امارات باز خواهد گشت و فصل بعد در استقلال حضور نخواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیسه بدبختم
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
داداش میزدی کانال ۳ عنایتی داشت دق می‌کرد از حسودی و مهمتر سوزش ،می زدی کانال ۲ بصیرت و میر دوقیافه میت از دست داده داشتند ،،خدایی صدا و سیما شده جایگاه تیم های دوم و سوم جدول اما روزبه چشمی شارلاتان میگه همه چیز اشکاره آره دادش سوزش و درد واقعا سخته یه جورهایی هضایان میاره آنا چیزی از بدبختی و شرمساری وقاحت شما کم نمیکنه مجری به نام احمدی که فقط به فکر خداحافظی بود یک سال در اجرای این برنامه فقط نامحسوس از کیسه حمایت کرد و آخرش پشم هم بهشون نرسید خدایی این قهرمانی پاک رو که دقیقه یک واسمون امضا کردی خودت شاهدی که ما سپاسگزار ت هستیم چ ن آقایان بالا واسه ما میران مین گذاشتند اما شما همه رو خنثی کردی ممنون خدای بزرگ پرسپولیس کبیر ایران
آنتی لنگ
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
خیلی بدبختی