پبه گزارش شهرآرانیوز - راف گراستی، کارگردان هنری استودیو «سانتا مونیکا» و بازی «خدای جنگ: رگناروک» (God of War Ragnarok) تصمیم گرفته است پس از گذراندن یک دهه فعالیت از این استودیو جدا شود. گراستی در یک پیام توییتری جدایی نزدیک خود را اعلام کرد و توضیح داد در هفته آینده پیرامون برنامه خود برای ادامه فعالیت در صنعت بازی مطالبی را به اشتراک خواهد گذاشت.
این کارگردان در پیام توییتری خود نوشت: «سونی نقش مهمی در شکل دادن به حرفه کاری من داشت و من برای همیشه این خاطرهها و تجربههای عزیز را حفظ میکنم. من به ادامه موفقیتهای سانتا مونیکا ایمان دارم و امیدوارم بتوانیم دوباره در آینده با همکاری یکدیگر به خلق بازیهای جدید بپردازیم».
گراستی در ابتدا به مدت یک سال ناظر هنری پلی استیشن بود و پس از آن به استودیو سانتا مونیکا رفت و بهعنوان طراح هنری شخصیت شروع به کار کرد. وی در ادامه بهعنوان طراح اصلی بازی God of War سال ۲۰۱۸ انتخاب شد و در توسعه دنباله آن یعنی God of War Ragnarok، نقش کارگردان هنری را بر عهده گرفت.
منبع: زومجی