استفاده از کابل فیبر نوری برای پیش‌بینی فرونشست زمین اینستاگرام درباره یک شایعه معروف: مکالمات کاربران را شنود نمی‌کنیم ایلان ماسک «گراکی‌پدیا» را برای رقابت با «ویکی‌پدیا» توسعه می‌دهد آپدیت ویندوز ۱۱ برای بعضی کامپیوترهای قدیمی منتشر شد تتر در معرض فریز | چگونه از رمزارز خود محافظت کنیم؟ تصاویر آیپد پرو ۲۰۲۵ اپل پیش از رونمایی رسمی لو رفت + فیلم عربستان مالک جدید بازی FIFA مایکروسافت قابلیت Agent Mode را معرفی کرد | ساده‌شدن تولید اسناد گسترده با هوش مصنوعی هر روز یک میلیارد تومان هدیه برای دعوت از دوستان به بلو یا بلوجونیور مدل Claude Sonnet 4.5، هوش مصنوعی پیشرفته‌ای برای کدنویسی رونمایی موتورولا از گوشی باریک Moto X70 Air تا اوایل آبان ۱۴۰۴ آموزش رایگان لینوکس با Linux Journey شیائومی پد مینی با نمایشگر ۸.۸ اینچی و تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ پلاس عرضه شد + عکس تریلر جدید Battlefield ۶ طعنه‌ای جدی به Call of Duty زد + جزئیات کمپینگ و تاریخ عرضه ویدئو | رونمایی از بزرگ‌ترین توربین بادی هوایی جهان توسط چین معرفی آیفون ۱۷e؛ گزینه اقتصادی اپل برای خریداران هوشمند معرفی اسنپدراگون ۸ الیت نسل ۵ | قدرتمندترین تراشه موبایل معرفی تلویزیون‌های سری TV S Pro Mini LED ۲۰۲۶ شیائومی سم آلتمن: هوش مصنوعی تا ۲۰۳۰ از هوش انسانی پیشی می‌گیرد
سرخط خبرها

یک شخصیت‌ در بازی God of War Ragnarok تا مرز حذف شدن پیش رفته است

  • کد خبر: ۱۳۶۹۶۹
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
یک شخصیت‌ در بازی God of War Ragnarok تا مرز حذف شدن پیش رفته است
کارگردان بازی God of War Ragnarok، فاش می‌کند که با زحمت فراوان توانسته است از کنار رفتن یکی از شخصیت‌های بازی جلوگیری کند.

به گزارش شهرآرانیوز، از آن جهت که شخصیت مزبور نسبت به دیگر شخصیت‌های بازی لحن متفاوت‌تری دارد، احتمالاً تا به الان خودتان نامش را حدس زده‌اید، منظور همان سنجاب پرحرف، یعنی راتاتوسک (Ratatoskr)، است.

آقای ویلیامز حس می‌کرد که برای ایجاد تعادل بین لحن تاریک و چاشنی شاد بازی، نیاز بود تا این سنجاب معروف اساطیر نورس را وارد داستان کند. بقیه اعضای تیم چندان به آن حسی خوبی نداشتند و فکر می‌کردند که بدون آن هم شمار شخصیت‌های بازی بیش از حد نساب شده است.

این کارگردان خاطرنشان کرد:

صحنه‌ای که برای اولین بار اون رو می‌بینیم رو یادته؟ همون‌ موقع همه گفتن که «خیلی خب، مطمعنید می‌خوایم تا این حد پیش بریم؟»

حتی کارگردان موسیقی بازی هم گفت که «اصلاً هیچ ایده‌ای ندارم که برای موسیقی اینجا چیکار کنیم. این خیلی با God of War فرق داره.

آقای ویلیامز بعداً با سونگ‌ون چو (SungWon Cho)، صداگذار راتاتوسک، تماس می‌‌گیرد تا در طراحی این شخصیت و جان بخشیدن به آن، از او یاری بجوید. آقای چو می‌گوید که این سنجاب وراج، پیش از آمدنش، شخصیتی «گستاخ و بی‌ادب» داشت، ولی او تصمیم گرفت تا راتاتوسک را «بامزه» کند.

منبع: گیمفا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->