نکاتی درباره شکل و رنگ دود انفجار بندر عباس + عکس و فیلم گوگل ترنسلیت به قابلیت یادگیری زبان مجهز می‌شود GTA 6 نیامده، دو رکورد دیگر را شکست + جزئیات تاریخ انتشار ساخت نوعی رنگ ضدعفونی‌ کننده برای بیمارستان‌ها تلسکوپ فضایی هابل با چهار تصویر جدید و زیبا ۳۵ سالگی‌اش را جشن گرفت پرسپولیس تنها نماینده ایران در مسابقات Efootball لیگ نخبگان آسیا تریلر جدید بازی Ghost of Yotei منتشر شد + زمان انتشار صورت خندان آسمان شب | زمان و شیوه رصد آرایش نادر ماه و زهره و زحل نتایج یک تحقیق جدید: کلاغ‌ها هندسه می‌فهمند! اولین شبکه ۱۰G جهان با سرعت دانلود ۱۰ گیگابیت‌برثانیه در چین راه‌اندازی شد ۲۵ درصد نسل Z فکر می‌کنند هوش مصنوعی خودآگاه شده است تسهیل‌گری سازمان تنظیم مقررات در زمینه هوش مصنوعی دولت برای آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان، معلمان و والدین پلتفرم رایگان آماده کرده است دانشمندان وجود اولین سیاهچالۀ بدون ستاره در کهکشان راه شیری را تأیید کردند پاول دورف: فرانسه می‌خواهد به پیام‌های رمزگذاری‌شده کاربران تلگرام دسترسی داشته باشد دولت و ایرانسل با همکاری هم دستیار هوشمند ارائه خدمات معرفی می‌کنند نخستین بارش شهابی سال در راه آسمان ایران افتتاح غیررسمی بزرگ‌ترین موزه تمدنی جهان در مصر نتیجه تحقیقات جدید: در بسیاری از خمیردندان‌ها ‌فلزات خطرناک وجود دارد کشف شواهدی جدید از وجود حیات باستانی در مریخ
سرخط خبرها

یک شخصیت‌ در بازی God of War Ragnarok تا مرز حذف شدن پیش رفته است

  • کد خبر: ۱۳۶۹۶۹
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
یک شخصیت‌ در بازی God of War Ragnarok تا مرز حذف شدن پیش رفته است
کارگردان بازی God of War Ragnarok، فاش می‌کند که با زحمت فراوان توانسته است از کنار رفتن یکی از شخصیت‌های بازی جلوگیری کند.

به گزارش شهرآرانیوز، از آن جهت که شخصیت مزبور نسبت به دیگر شخصیت‌های بازی لحن متفاوت‌تری دارد، احتمالاً تا به الان خودتان نامش را حدس زده‌اید، منظور همان سنجاب پرحرف، یعنی راتاتوسک (Ratatoskr)، است.

آقای ویلیامز حس می‌کرد که برای ایجاد تعادل بین لحن تاریک و چاشنی شاد بازی، نیاز بود تا این سنجاب معروف اساطیر نورس را وارد داستان کند. بقیه اعضای تیم چندان به آن حسی خوبی نداشتند و فکر می‌کردند که بدون آن هم شمار شخصیت‌های بازی بیش از حد نساب شده است.

این کارگردان خاطرنشان کرد:

صحنه‌ای که برای اولین بار اون رو می‌بینیم رو یادته؟ همون‌ موقع همه گفتن که «خیلی خب، مطمعنید می‌خوایم تا این حد پیش بریم؟»

حتی کارگردان موسیقی بازی هم گفت که «اصلاً هیچ ایده‌ای ندارم که برای موسیقی اینجا چیکار کنیم. این خیلی با God of War فرق داره.

آقای ویلیامز بعداً با سونگ‌ون چو (SungWon Cho)، صداگذار راتاتوسک، تماس می‌‌گیرد تا در طراحی این شخصیت و جان بخشیدن به آن، از او یاری بجوید. آقای چو می‌گوید که این سنجاب وراج، پیش از آمدنش، شخصیتی «گستاخ و بی‌ادب» داشت، ولی او تصمیم گرفت تا راتاتوسک را «بامزه» کند.

منبع: گیمفا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->