صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تغییر تاکتیکی شهرخودرو سرآسیایی نسبت به زمان گل‌محمدی

  • کد خبر: ۱۶۵۰۶
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
سرمربی تیم شهر خودرو از بازیکنان تیمش به خاطر نمایش خوب مقابل ماشین سازی تمجید کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل ماشین‌سازی گفت: امروز خیلی بازی باکیفیت و سنگینی را دیدیم. تیم ماشین‌سازی واقعاً بازی باکیفیت و خوبی ارائه کرد. ما در آنالیزمان به بچه‌ها هشدار یک حریف فنی و سرسخت را داده بودیم. با تمام فشار‌هایی که بازیکنانم در این یکی دو هفته متحمل شده بودند باید بگویم به آن‌ها افتخار می‌کنم. با کیفیت فنی که بازیکنانم نشان دادند و توام با یک نتیجه خوب بود، دل هواداران و مردم مشهد شاد شد.

وی درباره قضاوت داور بازی امروز گفت: فکر می‌کنم داوری بعضی مواقع کیفیت بازی را تحت تأثیر قرار داد، وگرنه آقای زاهدی‌فر از داوران خوب ماست.

سرمربی شهر خودرو درباره آمادگی مهاجم خارجی تیمش گفت: میروسلاو هنوز به آمادگی بدنی کامل نرسیده است و یک مقدار به زمان نیاز دارد. حتماً در آینده از کیفیت این بازیکن بیشتر در زمین خواهید دید. قاضی، خلعتبری، سیف‌اللهی، سرلک و جعفری که به ما اضافه شدند باکیفیت کار کردند و در کنار سایر بازیکنانی که از قبل در اختیار داشتیم، واقعاً فوتبال باکیفیتی ارائه می‌کنند.

سرآسیایی در مورد تغییر سبک شهر خودرو نسبت به نیم فصل اول توضیح داد: ما یک تغییر تاکتیکی کوچک نسبت به زمان آقای گل‌محمدی داریم. در یک سال و نیم گذشته با حضور گل‌محمدی تیم کیفیت بالایی داشت و ما هم همان مسیر را ادامه می‌دهیم. فقط با توجه به اضافه شدن قاضی، خلعتبری و میروسلاو یک مقدار شرایط تاکتیکی‌مان را عوض کردیم و همین تغییر تیم ما را متحول کرده است.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.