صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر دفتر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ممنوعیت قطعه بندی مرغ که از هفته گذشته در استان و مشهد اعمال شده با هدف جلوگیری از حل مشکل مرغ گرم در بازار انجام و تا زمان عادی شدن بازار ادامه دارد.

مدیر دفتر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهارکرد: ممنوعیت قطعه بندی مرغ که از هفته گذشته در استان و مشهد اعمال شده با هدف جلوگیری از حل مشکل مرغ گرم در بازار انجام و تا زمان عادی شدن بازار ادامه دارد.

محمد مهدی یعقوب زاده گفت: تامین مرغ قطعه بندی مورد نیاز در این بخش در کشتارگاه‌ها محدود به تامین از بخش مرغ‌های اصلاحی (مرغ‌های دارای شکستگی و غیره) می‌باشد.

وی افزود: تداوم این ممنوعیت تا زمانی تعادل در بازار مرغ و تامین نیاز خانوار در این زمینه ادامه دارد و با توجه به افزایش چشمگیر مصرف و بالا رفتن تقاضا، تامین نیاز مصرف خانوار در اولویت است.

مدیر دفتر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: هم اکنون روزانه حدود ۴۵۰ تن مرغ گرم وارد بازار میشود، اما مصرف خیلی بیشتر از این میزان است که امیدواریم با به تعادل رسیدن مصرف شاهد بهبود وضعیت باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.