صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار مشهد با اشاره به اینکه به دنبال انجام کارهای بزرگ هستیم، گفت: معتقدیم می‌توانیم با همکاری مدیریت شهری، در شهر کارهای بزرگی انجام دهیم.

زهیر موسوی | شهرآرانیوز، محسن داوری در دیدار با شهردار مشهد، با تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان در این سمت‌، افزود: استاندار در جلساتی که باهم بودیم و همین‌طور در مراسم معارفه اعلام کردند که مدیریت فعلی شهر به همین صورت هنر نیست و باید کارهای بزرگ انجام دهیم.

وی اضافه کرد: مطمئن هستم با همدلی که وجود دارد می‌توانیم با همکاری و فاصله گرفتن از حاشیه‌ها کارهای بزرگی را انجام دهیم .

فرماندار مشهد تصریح کرد: مطمئن باشید که مردم میان کار کردن و کار نکردن تفاوت قائل هستند و جایی که کار شود آن را خوب متوجه می‌شوند و اگر کار نشود آن را هم خوب می‌فهمند.

داوری ادامه داد: معتقدیم بهترین ارزیاب و مبلغ برای کارها و اقداماتمان مردم هستند و امیدواریم شما به‌عنوان شهردار مشهد این حوزه را فعال‌تر کرده و چشم‌انداز بالاتری برای این شهر در نظر بگیرید زیرا حیف است شهری باوجود حضرت رضا(ع) و این‌همه زائر که از تمامی نقاط کشور و حتی جهان به مشهد می‌آیند؛ نقص‌هایی داشته باشد که درشان آن نباشد.

وی افزود: درمجموع برای جنابعالی و همکارانتان در ادامه مسیر آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم با همکاری و تلاش شاهد توسعه و خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.