مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: آماده همکاری و تعامل بین بخشی به‌منظور تحول مشهد و خدمات‌رسانی بهتر به مردم هستیم

  • کد خبر: ۱۶۵۴۹۰
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
شهردار مشهد مقدس: آماده همکاری و تعامل بین بخشی به‌منظور تحول مشهد و خدمات‌رسانی بهتر به مردم هستیم
محمدرضا قلندرشریف با اشاره به اینکه همه خواستار تحول مشهد هستند، گفت: ما نیز در شهرداری آماده هرگونه همکاری و تعامل بین بخشی به‌ویژه با فرمانداری در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم و تحول شهر امام رضا(ع) هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد مقدس در دیدار فرماندار مشهد که در دفتر شهردار انجام شد، افزود: در پیشبرد توسعه شهر و خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) مراودات ما با فرمانداری از این‌ پس بسیار پررنگ خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: با همکاری و تعامل می‌توان مدیریت واحد شهری را ایجاد کرد که در این راستا گام‌هایی را برداشته‌ایم و می‌دانیم فرمانداری نیز هم‌قدم بوده و گام‌هایی را دراین زمینه برداشته است.

شهردار مشهد اضافه کرد: خوشبختانه مشهد با تعاملات بین بخشی موجود که ازاین‌پس پررنگ‌تر نیز خواهد شد در حال ایجاد مدیریت واحد شهری است.

قلندر شریف ادامه داد: قطعاً دراین دوره تمامی تلاشمان را به‌کار خواهیم گرفت تا با گسترش تعاملات مدیریت شهری مدیریت واحد را تقویت کنیم، زیرا معتقدیم جزیره‌ای عمل کردن در حوزه مدیریت شهری با توجه به اینکه باید هم‌پوشانی‌هایی داشته باشیم سست شدن خدمات را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مشهد در پیشانی خدمات‌رسانی قراردارد و به‌نوعی ویترین فعالیت‌های عمرانی و خدماتی دولت نیز هست، خاطرنشان کرد: اگر با چنین جایگاهی شهرداری با سایر دستگاه‌ها که ذی‌مدخل در شهر هستند؛ تعامل و هماهنگی مناسبی نداشته باشد؛ خدمات به شکل خوبی ارائه نمی‌شود و همین امر مردم را ناراضی می‌کند.

شهردار مشهد تصریح کرد: لذا هرچقدر تعامل و هماهنگی بین بخشی و مجموعه‌های ذی مدخل در امور شهری بیشتر و گسترده‌تر باشد خدمات‌رسانی به‌صورت پیوسته و مناسب ارائه و رضایت‌مندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

قلندرشریف گفت: در رأس مجموعه‌های مرتبط با مدیریت شهری فرمانداری قرار دارد و نماینده عالی استاندار نیز در شهرستان مشهد جناب فرماندار هستند که مسئولیت سنگینی بر عهده‌ دارند، لذا تعامل و هماهنگی با فرمانداری و شهرداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ارتباط و تعامل تنگاتنگ و همه‌جانبه با فرمانداری جزو اولویت‌های شهرداری مشهد خواهد بود، اظهار کرد: خوشبختانه جنابعالی به‌عنوان فرماندار مشهد مدیری جهادی و میدانی هستید و رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم را سرلوحه کار قرار داده اید.

شهردار مشهد تصریح کرد: این‌جانب نیز به‌عنوان شهرداری که با اعتماد شورای اسلامی شهر به بدنه شهرداری انتخاب‌شده‌ام فعالیت میدانی، اجرایی و جهادی را سرلوحه کار قرار خواهم داد تا بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را کامل و پروژه‌های کلان را آغاز کنیم .

قلندر شریف افزود: بر همین اساس به معاونانم اعلام کرده‌ام جلسات برای رفع مشکلات پروژه‌ها ازاین‌پس در محل پروژه‌ها برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه همچنین براین موضوع تأکید کرده‌ام که معاونان خود را تنها معاون حوزه خود به‌عنوان‌ مثال خدمات شهری یا اقتصادی ندانند بلکه برای رفع مشکلات حوزه‌های دیگر را نیز همپوشانی کنند، خاطرنشان کرد: چه اشکال دارد در راستای تحقق مدیریت تکمیلی معاون اقتصادی اگر در حوزه خدمات شهری موضوعی را مناسب دید آن را پیگیری کرده و به معاون خدمات شهری اطلاع‌رسانی و همکاری کند یا بالعکس در سایر معاونت‌ها نیز به همین ترتیب ما براین موضوع و تحقق مدیریت تکمیلی تأکید داریم.

شهردار مشهد اضافه کرد: به نظرم مدیریت تکمیلی را می‌توان با هماهنگی فرمانداری به‌صورت میان بخشی نیز محقق کرد تا با هماهنگی هم بتوانیم خدمات‌رسانی بهتری به مردم داشته باشیم.

قلندر شریف در خصوص حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نیز گفت: همان‌طور که در مراسم معارفه اعلام کردم رقیب سرمایه‌داران نخواهیم بود بلکه به دنبال رفاقت و حمایت از سرمایه در راستای توسعه شهر به‌ویژه توسعه شهر به سمت شرق باهدف مرکزیت یافتن حرم مطهر در شهر هستیم؛ و در حوزه جذب و تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی با فرمانداری مشهد همکاری خواهیم داشت.

وی افزود: درمجموِع آمادگی تعامل همه‌جانبه بین بخشی برای تحقق هدف مشترک همه دستگاه‌ها ازجمله شهرداری، فرمانداری، استانداری و ... که همانا ارتقاء جایگاه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زیست‌محیطی شهر و در یک‌کلام توسعه و تحول شهر مشهد در بخش‌های مختلف است هستیم.

شهردار مشهد ادامه داد: همچنین در حوزه لوایح شهرداری و مصوبات شورا نیز در کنار شورای اسلامی شهر همکاری لازم را با کمیته تطبیق فرمانداری خواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->