صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان از افتتاح و بهره‌برداری فرودگاه شهدای گناباد با حضور قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، خبر داد.

محمود امانی بنی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز و با اعلام این خبر گفت: چهارمین فرودگاه استان خراسان رضوی پنجشنبه هفته جاری با حضور قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، به بهره‌برداری خواهد رسید. این فرودگاه با هزینه‌ای بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در مساحتی‌حدود ۳۸۰ هکتار توسط شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ساخته شده است.

وی افزود: این فرودگاه با ۲۷۰۰ متر باند دارای عرض ۶۰ متر است و تا فرودگاه مشهد ۲۷۰ کیلومتر، تا فرودگاه سبزوار ۳۰۰ کیلومتر و تا فرودگاه بیرجند ۲۱۸ کیلومتر فاصله دارد و پس از راه‌اندازی، سومین فرودگاه خراسان رضوی بعد از مشهد و سبزوار خواهد بود. عملیات اجرایی و ساخت و تکمیل فرودگاه گناباد از ۲۷ سال گذشته آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا نصیری، فرماندار گناباد، نیز اعلام کرده بود با افتتاح این فرودگاه در مرحله نخست ۲ پرواز در هفته انجام خواهد شد.

فرماندار گناباد خاطرنشان کرد: راه‌اندازی فرودگاه این شهرستان موجب توسعه کمی و کیفی همه بخش‌های این شهرستان‌ از جمله اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.