صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رحمتی سرمربی استقلال نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۶۵۶۳۰
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
با وجود شایعاتی که شکل گرفته مهدی رحمتی برنامه‌ای برای مربیگری در استقلال ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درباره آینده کاری ریکاردو ساپینتو با استقلال تحلیل‌های متعددی به گوش می‌رسد. برخی معتقدند اگر این مربی نتواند در جام حذفی به موفقیت برسد، از این باشگاه خواهد رفت و مدیران باشگاه او را حمایت نخواهند کرد و برخی هم اعتقاد دارند که ساپینتو تحت هرشرایطی فصل بعد هم سرمربی این تیم خواهد بود، چون در سخت‌ترین شرایط با استقلال نتایج مطلوبی به دست آورده است.

درعین حال شایعاتی پیرامون مذاکره برخی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با مهدی رحمتی نیز به گوش می‌رسد و حتی گفته شده یکی ازاعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با رحمتی توافقاتی انجام داده تا اگر درنهایت استقلال با سایپنتو به همکاری ادامه نداد، رحمتی سرمربی شود.

این البته یک سوی ماجرا است وسوی دیگر خود رحمتی است که در برهه کنونی برنامه‌ای برای مربیگری در استقلال ندارد. شاید برخی اعضای هیات مدیره استقلال بخواهند به اصطلاح او را در آب نمک بخوابانند تا اگر نیاز شد به جای ساپینتو سرمربی شود، اما رحمتی در حال حاضر برنامه‌ای برای مربیگری در استقلال ندارد و می‌خواهد در سال‌های آتی با مربیگری در دیگر تیم‌ها به کسب تجربه ادامه دهد و در یک زمان مناسب به نیمکت استقلال برسد.  

رحمتی این موضوع را با نزدیکان خود نیز در میان گذاشته است.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.