صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«خوب، بد، جلف۲: ارتش سری» دومین فیلم بلند سینمایی پیمان قاسم خانی در مقام کارگردان در ژانری کمدی است که امسال در بخش سودای سیمرغ به رقابت می‌پردازد.
فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» به نویسندگی و کارگردانی «پیمان قاسم خانی» و تهیه کنندگی «محسن چگینی» به عنوان یکی از حاضران این دوره از مهمترین رویداد سینمایی کشور معرفی شد.
 
نسخه قبلی این فیلم با عنوان «خوب، بد، جلف» با بازی حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی و ... آخرین فیلم اکران شده او بود، پیمان قاسم خانی پیش از این نگارش فیلمنامه‌های سینمایی «دختری با کفش‌های کتانی»، «سن پطرزبورگ»، «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰»، «مارمولک»، «نقاب»، «ورود آقایان ممنوع» و سریال‌هایی نظیر: «پاورچین»، «نقطه چین»، «شب‌های برره»، «مرد هزار چهره»، «ساختمان پزشکان» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.
 
داستان در ادامه همان قسمت اول این فیلم و در یک فضای متفاوت به روایت زندگی حرفه‌ای سام درخشانی و پژمان جمشیدی زوج موفق فصل اول فیلم خوب بد جلف می‌پردازد.
 
پیمان قاسم خانی که پیش از این تجربه نوشتن فیلمنامه‌های کمدی پر فروش را در کارنامه خود دارد اولین فیلم سینمایی خود را با نام «خو، بد، جلف» جلوی دوربین برد این فیلم با فروش ۱۶ میلیارد جز پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران در سال ۹۶ شد.
 
عوامل این فیلم  عبارتند از:
 
کارگردان: پیمان قاسم خانی

نویسنده: پیمان قاسم خانی

تهیه‌کننده: محسن چگینی

بازیگران: پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، شکیب شجره و ...

مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی

تدوین: میثم مولایی
 
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.