صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت (۵ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۶۰۵۸
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
  • ۱
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ولی اسماعیلی درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، اظهار داشت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در صحن علنی مجلس به تصویب رسید و سپس به شورای نگهبان رفت. در ادامه شورای نگهبان چهار ابهام به این طرح وارد دانست و آن را به مجلس بازگرداند.

وی افزود: یکی از ایرادات وارده این است که تعریف مستمر در این طرح چه هست؟ یکی دیگر از ایرادات وارده این است که تعریف کار معین چه هست؟ دو ابهام دیگر نیز به این طرح وارد شده است. جلسات کمیته برای رفع ابهامات وارده به این طرح در حال برگزاری است. تاکنون دو ابهام بررسی و رفع شده و دو ابهام باقی مانده است. در تلاش هستیم دو ابهام باقی مانده را نیز برطرف کنیم و در نهایت با تصویب صحن مجلس مجدد به شورای نگهبان ارسال شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفتگو با ایسنا، تصریح کرد: ما به طور جدی نهایی‌شدن این طرح را دنبال می‌کنیم و در تلاش هستیم تا در اولین فرصت ابهامات موجود برطرف و با تایید شورای نگهبان این طرح نهایی شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
سلام تورم واقعی بالای 60درصد شده، اونوقت افزایش حقوق کارمندان 20 درصد عجب عدالتی داریم در مملکت، این افزایش حقوق ها خلاف قانونه، حقوق‌ها باید بر اساس تورم واقعی و خط فقری که الان بالای 20 میلیون شده افزایش پیدا کند، خواهشان رسیدگی بفرمایید