صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار مشهد درباره آخرین وضعیت کوهستان پارک مشهد گفت: باتوجه به واگذاری جدیدی که صورت گرفته است بدنبال این هستیم که این مجموعه مجددا به چرخه بازگردد و از ظرفیت برای شهر مشهد استفاده شود.

محسن داوری در حاشیه بازدید از موسسه فرهنگی شهرآرا در گفتگو با شهرآرانیوز، درباره راه اندازی مجدد کوهستان پارک شادی گفت: دنبال این هستیم توافقی صورت بگیرد که از این ظرفیت برای شهر مشهد صورت بگیرد. مجموعه کوهستان پارک مشهد برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم از این ظرفیت استفاده و این مجموعه را به چرخه برگردانیم.

فرماندار مشهد همچنین درخصوص حادثه فوت یک بیمار در بیمارستان مهرگان نیز گفت: بیمارستان مهرگان یک مجموعه فعال بوده که به دلیل اختلافات درون بیمارستانی که داشتند هیئت امنای آن تشکیل نشده بود و به این دلیل مجوز نداشت و اقداماتشان بدون مجوز صورت می‌گرفت.

داوری تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مجوز موقت یکساله برای این بیمارستان صادر شد تا هیئت امنای جدید انتخاب شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیمارستان مجوز یکساله دارد و ۱۹ خرداد سال جاری هیئت امنای جدید مشخص خواهد شد و مدیریت خواهند کرد. در بیمارستان مهرگان تخلف بدون مجوز نیز صورت نگرفته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.