برگزیده نشان مشهد الرضا (ع) در سال ۱۴۰۲: این رویداد فضایی برای معرفی افراد سرآمد است هوای امروز مشهد، برای گروه‌های حساس ناسالم است (۳ دی ۱۴۰۳) | برای مقابله با آلودگی هوا باید برنامه‌محور پیش برویم افزایش چشمگیر آلاینده‌ها در مشهد | هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۳ دی ۱۴۰۳) هشدار خودمراقبتی برای شهروندان کلانشهر مشهد صادر شد | مشهدی‌ها ماسک تنفسی بزنند (۳ دی ۱۴۰۳) «کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد
سرخط خبرها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد: بزرگترین سرمایه شهرآرا اعتماد مردم است + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۵۸۸۶
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد: بزرگترین سرمایه شهرآرا اعتماد مردم است + فیلم
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرآرا یکی از تخصصی‌ترین مجموعه‌های شهرداری مشهد است و توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین مردم باز کند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام منصوریان با اشاره به ۱۴امین سالگرد فعالیت روزنامه شهرآرا افزود: بزرگترین سرمایه شهرآرا اعتماد مردم و مطالب آن است که این باعث شده مردم این روزنامه را خیلی راحت‌تر انتخاب کنند و مطالبی که به صورت نقطه زنی و حل مسئله در شهر به آن می‌پردازند نیز در انتخاب مردم تاثیرگذار بوده است.

مهدی ناصحی عضو شورای اسلامی شهر مشهد هم با اشاره به ۱۴امین سالگرد فعالیت روزنامه شهرآرا اظهار کرد: با تمام تلاش‌هایی که همکاران ما در مجموعه شهرآرا انجام دادند اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است. تغییر نگرش مردم در استفاده از رسانه و تمایل استفاده از فضای مجازی یکی از نکاتی است که مجموعه شهرآرا را به سمت این حوزه سوق داده و تعداد کسانی که این فضا را اکنون دنبال می‌کنند بسیار افزایش یافته است.

وی ادامه داد: انتظار ما از مدیران و همکاران موسسه شهرآرا این است که تمام تلاش خود را در راستای برندسازی و توسعه شهر مشهد به کار گیرند.

رضا خوراکیان مدیرمسئول روزنامه خراسان با اشاره به ۱۴امین سالگرد فعالیت روزنامه شهرآرا تاکید کرد: راهبرد و اهدافی که امروز برای شهرآرا ایجاد شده پررنگ‌تر از قبل است. چیزی که مهم است باید صدای مردم شنیده شود؛ چراکه مشهد شهری است که متعلق به همه شیعیان است و در کمتر شهری سراغ دارید که این قدر سایر هویت‌ها و ملیت‌ها در آن حضور دارند و طبیعتا همه این‌ها خواسته هایی دارند که شهرآرایی ها باید همه این نیاز‌ها را شناسایی و منعکس کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->