صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس گفت: نمایش «آهوان» از ۷ خردادماه لغایت ۱۳ خردادماه در محل گود بابانظر منطقه ۵ شهرداری، هرشب از ساعت ۲۰ با جشنواره‌های مختلف، اجرایی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی مسافری، رئیس اداره هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به نمایش «آهوان»، اظهارکرد: «آهوان»، نمایشی با موضوع امام‌رضا (ع) است که توسط هنرمند خوب مشهدی، آقای «محمد جهانپا» کارگردانی و نویسندگی آن نیز توسط آقای «مهدی سیم‌ریز» صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه این نمایش به همت گروه حرفه‌ای از هنرمندان تولید شده، گفت: مضمون این نمایش، برگرفته از روایت‌هایی است که پیرامون امام‌رضا (ع)، مبتنی بر روایت‌های «دعبل خزائی» نقل شده است و روایتگر ویژگی‌های شخصیتی امام هشتم است.
رئیس اداره هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس تصریح کرد: این نمایش برای علاقه‌‎مندان به تاریخ و همچنین عموم مردم از حیث جلوه‌های بصری و نمایشی بسیار جذاب می‌تواند باشد.
مسافری گفت: نمایش «آهوان» از ۷ خردادماه لغایت ۱۳ خردادماه در محل گود بابانظر منطقه ۵ شهرداری، هرشب از ساعت ۲۰ با جشنواره‌های مختلف، اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.