میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد ویدئو | ضیافتی امام رضایی در کنار خادمان امنیت مردم ویدئو | حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌اولی‌ها مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی جزئیات مراسم احیا شب نوزدهم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲، ۲۵ درصد رشد داشت. جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست  زائران حرم امام رضا (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی شدند افطار زائران حرم امام رضا(ع) در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) + فیلم آیت‌الله نوری همدانی جنایت صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کرد پذیرایی از ۱۴هزار روزه اولی پای سفره افطار امام رضا(ع)
سرخط خبرها

مراسم اجتماع امام رضایی‌ها در تهران برگزار می‌شود (۷ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۶۵۳۰
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
مراسم اجتماع امام رضایی‌ها در تهران برگزار می‌شود (۷ خرداد ۱۴۰۲)
 «اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها» با شعار «مهر خواهر برادری» ساعت ۲۰ روز دوشنبه هشتم خرداد ماه در میدان خراسان تهران و خیابان‌های منتهی به آن برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسوول اجرایی ستاد مردمی «اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها» با بیان اینکه ۱۷۰ موکب‌ دار از هئیت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی،‌ خدماتی، امدادی و درمانی در طول مسیرهای منتهی به میدان خراسان حضور داشته و با خدمات متنوع و جذاب از مردم استقبال خواهند کرد، گفت: پذیرایی در ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مولودی‌خوانی و سرود، برپایی غرفه‌های فرهنگی و آموزشی و خانواده و کودکانه، توزیع هدایا و بسته‌های محتوایی و پزشکی ـ درمانی عناوین برنامه‌هایی است که در این رویداد تدارک دیده شده و انجام می‌پذیرد.

عباس حیدری افزود: سال گذشته با همت گروه های مردمی و جبهه فرهنگی انقلاب، تجربه بسیار خوبی در برگزاری جشن ولادت امام رضا(ع) با عنوان «اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها» در دانشگاه تهران داشتیم. امسال نیز با همراهی و همدلی همه ارکان جبهه انقلاب و گروه های مردمی این جشن بار دیگر در تهران و همه کلانشهرها در سراسر کشور تا روز ولادت حضرت رضا(ع) در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در این میهمانی میزبان اصلی و میهمان‌های آن را مردم تشکیل می‌دهند و هئیت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی،‌ گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود در طول خیابان های ۱۷ شهریور شمالی و جنوبی، خاوران و خراسان موکب‌هایی با برنامه‌ها و رویکردهای مختلف برپا خواهند کرد.

به گفته سخنگوی ستاد برگزاری «اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها»، تا امروز(یکشنبه) بیش از ۱۵۰ گروه مردمی برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند و پای کار این مراسم خواهند بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->