صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر منطقه شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان رضوی گفت: استفاده از کارت سوخت شخصی منجر به سامان‌دهی کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها و بهبود نظام توزیع خواهد شد. اکنون ۶۰‌درصد در جایگاه‌های پمپ بنزین از کارت شخصی‌ استفاده می‌کنند.

علی‌اصغر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: با عنایت به استفاده بیش از ۶۰‌درصد مراجعان در سوخت‌گیری بنزین از کارت شخصی، از شهروندانی که نهایت همکاری را با کارکنان جایگاه‌ها برای استفاده از کارت سوخت شخصی خود کرده‌اند و ما را در انجام وظایف قانونی که در بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور گنجانده شده است، یاری کرده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در کارت سوخت شخصی بعد از اتمام ۶۰ لیتر سهمیه ماهیانه، ۱۵۰ لیتر بنزین با نرخ ۳۰۰۰ تومان قابل استفاده است که در اول هر ماه شارژ می‌شود و قابل ذخیره‌کردن نیست.
علی‌اصغر اصغری افزود: استفاده از کارت سوخت شخصی ‌منجر به سامان‌دهی کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها و بهبود نظام توزیع خواهد شد، اگر‌چه کارت‌های آزاد در همه مجاری عرضه موجود است، توصیه و تأکید شرکت بر استفاده مراجعان عزیز از کارت شخصی است.

مدیر منطقه شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان رضوی به این موضوع اشاره کرد که پیرو اطلاعیه‌ها و توصیه‌های قبلی به هم‌وطنان، در صورت مفقودشدن کارت سوخت با مراجعه به دفاتر پلیس‌+‌۱۰ نسبت به ثبت درخواست صدور المثنی اقدام کنند و عزیزانی که هنوز کارت هوشمند سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، به سایت post.ir و epolice.ir مراجعه یا با سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.