صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، از آماده‌باش بیش از ۳۵۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری برای ارائه خدمات شایسته به زائران و مجاوران رضوی در جشن بزرگ امام رضایی‌ها و استقرار خودرو‌های عملیاتی و خدماتی در طول مسیر برگزاری این جشن خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به پیش‌‌بینی حضور گسترده زائران و مجاوران رضوی در جشن بزرگ امام رضایی‌ها، هماهنگی لازم برای آماده‌باش و حضور فعال بیش از ۳۵۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری، شامل پاکبانان، آتش‌نشانان، عوامل رفع سد‌معبر و ناظران خدمات شهری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر نیروی انسانی مستقر در این مسیر، بیش از ۳۰ دستگاه انواع خودرو‌ حمل زباله سنگین و نیمه‌سنگین، خودرو‌ جاروب، خودرو‌ مه‌پاش، خودرو‌ آتش‌نشانی و خودرو‌ رفع سد‌معبر نیز برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران رضوی آماده فعالیت خواهند بود.

نجفی خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته، همه سرویس‌های بهداشتی محدوده برگزاری این جشن به‌صورت کامل فعال هستند و به‌منظور رفاه حال زائران و مجاوران، ۳ وضوخانه سیار نیز در خیابان امام رضا‌(ع) مستقر خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.