صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: هدف از تصویب طرح پروژه‌های زودبازده، تسهیل و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق بوده است و از شهرداری تقاضا می‌کنیم اجرای این طرح را درگیر دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها نکند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان در جلسه کمیسیون ویژه سامان‌دهی حاشیه شهر، اظهار کرد: هدف ما از تصویب طرح پروژه‌های زودبازده، هویت‌بخشی به حاشیه شهر و ایجاد ارتباط این مناطق با مناطق دیگر شهر بوده است.

وی افزود: این طرح از ابتدای فعالیت از اولویت‌های مهم ما بوده و در اولین جلسه شورای ششم مقرر شد به هر محله ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یابد و این اعتبار با نظر شورای اجتماعی محله و مردم همان محله هزینه شود و مردم منطقه تعیین کنند که این اعتبار صرف چه پروژه‌هایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: برای اجرای بهتر این پروژه‌ها مقرر شد کمیته‌های نظارتی هر منطقه بر اجرای این طرح نظارت داشته باشند تا این اعتبار، حتما طبق نظر مردم هزینه شود.

موحدیان بیان کرد: در مقطعی، نظر شهرداری این بود که پروژه‌های مدنظر مردم جزو اولویت‌های شهرداری نیست، اما ما گفتیم ایرادی ندارد، ما اهدافی از اجرای این طرح داریم و این اهداف برای ما بسیار مهم است و از شهرداری و مناطق، توقع داریم برای اجرای این پروژه‌ها و تعامل با شورای اجتماعی محلات و اجرای خواست مردم، راه‌حلی پیدا کند تا این اقدامات پیچیده و سخت نشود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.