صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد بر تسریع در اجرای پروژه جلوخان پایانه‌های مسافربری تأکید کرد و گفت: مقرر شد طوری برنامه‌ریزی شود که تا پایان سال پروژه به اتمام برسد و در ایام نوروز ١۴٠٣، زائران بتوانند به نحو مطلوبی از این قسمت استفاده کنند و به حرم مطهر مشرف شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف صبح امروز در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری ضمن تبریک ولادت علی‌بن‌موسی‌الرضا‌(ع)، اظهار کرد: امروز برای استقبال از زائران در روز میلاد امام‌ مهربانی‌ها در پایانه مسافربری حضور پیدا کردیم. امیدوارم زائرانی که وارد مشهد می‌شوند زیارت خوبی داشته باشند و با روحیه مضاعف و با کسب فیض معنوی به شهر‌های خود بازگردند. مسلما هم زیارت بارگاه منور رضوی تماما خاطره خوش و کسب فیض است.

وی افزود: بازدیدی از پروژه جلوخان پایانه داشتیم، موضوعات بررسی شده و با تأکیدی که به مدیر‌عامل پایانه و همکاران معاون فنی و عمران داشتیم. مقرر شد طوری برنامه‌ریزی شود که تا پایان سال پروژه به اتمام برسد و در ایام نوروز ١۴٠٣، زائران بتوانند به نحو مطلوبی از این قسمت استفاده کنند و به حرم مطهر مشرف شوند.

شهردار مشهد تأکید کرد: این موضوعات همکاری اعضای شورا را در جهت تأمین بودجه می‌طلبد که شاید نیاز داشته باشیم در بودجه سال ١۴٠٢ برای این پروژه و چند پروژه دیگر در حوزه حمل‌و‌نقل اصلاح بودجه صورت گیرد.

وی ادامه داد: ورودی‌های مشهد مشخص است. فرودگاه آبرومندی را داریم، بهترین راه‌آهن در کشور را دارا هستیم و پایانه هم یکی از پایانه‌های شاخص کشور است و بیشتر قسمت‌های آن به اتمام رسیده است و این بخش جلوخان هم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد تا ورودی مناسبی برای تشرف مهمانان و زائران ایجاد کرده باشیم تا زائران با روحیه خوبی وارد مشهد شوند.

قلندرشریف گفت: امیدوارم همکاران حوزه فنی عمران مخصوصا سازمان عمران به‌عنوان پیمانکار همت کنند و با پیگیری‌های مدیر‌عامل پایانه پروژه به سرانجام برسد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.