صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر ارتباطات: دریافتی کارکنان پست افزایش پیدا می‌کند| برای تجارت داخلی نیاز به بیگانه نداریم

  • کد خبر: ۱۶۷۴۷۲
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه شرکت ملی پست در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک مسئولیت بزرگی دارد، از افزایش دریافتی همکاران پستچی و کارکنان این شرکت در آینده نزدیک برای بهبود معیشت آنان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با اعضای هیئت مدیره، مدیران ستادی و مدیران‌کل استان‌های شرکت ملی پست  اظهار داشت: شرکت پست نقش کلیدی و مسئولیت بزرگی در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک بر‌عهده دارد.

وی با اشاره به سخنان‌اش در افتتاحیه نمایشگاه پست درباره نقش پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی داخلی، افزود: با وجود پلتفرم‌های بومی در کشور ما برای تجارت داخلی نیاز به بیگانه نداریم و البته حتما برای مبادلات خارجی مردم نیاز به پلتفرم‌های خارجی داریم.

وزیر ارتباطات با اشاره به راه اندازی پلتفرم‌های بومی توسط جوانان کشور، تصریح کرد: این در صورتی است که در بسیاری از کشور‌های دیگر حتی اروپایی مردم برای کار‌های خود مانند مبادله کالا و حمل و نقل به پلتفرم‌های خارجی وابسته هستند.

وی با تاکید به اینکه ارائه خدمات با کیفیت به عنوان هدف نهایی باید در اولویت باشد، افزود: توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی تجهیزات و افزایش انگیزه کارکنان و استفاده از فناوری‌های نوین باید منجر به ارائه خدمت با کیفیت شود.

زارع‌پور رساندن درست بسته پستی در کمترین زمان و با اخلاق مناسب را از اصول اساسی کار در پست عنوان کرد و گفت: همکاران موزع پست، پیشانی کار شرکت پست به شمار می‌روند که در ارتباط مستقیم با مردم هستند و باید مثل همیشه بااخلاق خوش به مردم خدمت رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته وزارت ارتباطات برای توسعه زیرساخت‌های پست به این شرکت کمک کرده است، اعلام کرد: در سال جاری نیز برای توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی ناوگان پست با هدف هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های نوین در پست اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

وزیر ارتباطات با تاکید به لزوم پاسخگویی مدیران به مردم از شبکه «ویراستی» برای ارتباط بهتر در این حوزه نام برد و از تمام مدیران پست خواست که برای ارتباط بهتر و بیشتر با مردم و رفع مشکلات آنان در کمترین زمان در این شبکه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تامین معیشت کارکنان پست دارای اهمیت است، در این جلسه از افزایش دریافتی همکاران پستچی و کارکنان این شرکت در آینده نزدیک برای بهبود معیشت آنان خبر داد.  

براساس همین گزارش، در ابتدای این جلسه مدیرعامل و تعدادی از مدیران شرکت ملی پست درباره مسائل و مشکلات این شرکت و کارکنان آن موضوعاتی را مطرح و پیشنهاداتی نیز ارائه کردند.

ضعف زیرساخت‌های پستی، فرسودگی و کمبود نیروی انسانی، اصلاح پرداختی‌ها متفاوت، افزایش نقش رگولاتوری پست در بازار پستی، ایجاد مرکز تحقیقات و پژوهش پست و عدم استراتژی بلندمدت به دلیل چالش‌های روزمره را از مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.