صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آتشپاد دوم مجید فرهادی، مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد گفت: ۱۲۰ آتش‌نشان در عملیات مهار حریق انبار لوازم خانگی در شرق مشهد حضور داشتند. 

به گزارش شهرآرانیوز؛ آتشپاد دوم مجید فرهادی، مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد در این باره گفت: عصر روز یکشنبه با دریافت گزارش حریق یک انبار بزرگ لوازم خانگی در حوالی بزرگراه  شهیدبابا نظر مشهد، ستاد فرماندهی ۱۲۰ آتش نشان و نجاتگر را به همراه خودروهای سبک و سنگین اطفائ حریق و امداد و نجات و لودر و خودرو های ویژه نردبان و تجهیزات تخصصی از ۲۶ ایستگاه به محل حادثه در شهرک الزهرا اعزام کرد. همچنین بیش از ۱۰ تانکر آبرسانی شهرداری برای تأمین آب خودروهای آتش‌نشانی حاضر شدند.

او ادامه داد: حریق در یکی از سوله های انبار ۳۷۰۰متری بوقوع پیوسته و آتش درحال سرایت به محل دپوی لوازم در محوطه روباز و همچنین دیگر سوله ها که مملو از لوازم خانگی و ساختمانهای اطراف آن بود که آتش نشانان به سرعت ضمن تخلیه ساکنان ۱۰ منزل مجاور محل آتش سوزی، ضمن مهار حریق از سرایت آتش به محیط پیرامونی محل جلوگیری کردند.

فرهادی تاکید کرد: عملیات کاوش و لکه گیری این حریق تا بامداد امروز دوشنبه ادامه داشت و آتش‌نشانان پس از خاتمه عملیات و ایمن سازی محیط حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.