درخواست بانوی تکواندوکار خراسانی از مسئولان ورزش

  • کد خبر: ۱۶۷۶۰۳
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳
درخواست بانوی تکواندوکار خراسانی از مسئولان ورزش
یک بانوی تکواندوکار خراسان رضوی از مسئولان خواست از ورزش بانوان حمایت مادی و معنوی بیشتری داشته‌باشند.

ریحانه امام‌دادی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص آغاز مسیر ورزشی خود بیان کرد: هشت سال است که تکواندو را آغاز کردم در این سال‌ها موفق شدم ۸ مدال کشوری و دو مدال جهانی را کسب کنم که مدال جهانی کره جنوبی که سال ۲۰۱۹ در رشته هان مادانگ کسب کردم مهمترین مدال من است. در بخش کیورگی و هان مادانگ نوجوانان به اردوی تیم ملی دعوت شدم اما به علت مصدومیت به مسابقات جهانی اعزام نشدم. 

وی در خصوص حمایت‌های صورت گرفته از سمت هیات تکواندوی خراسان رضوی بیان کرد: حمایت‌های خانواده و مربیان از نظر مادی و معنوی همواره همراه من بوده است. هیات تکواندوی استان همواره پشتیان ما بوده اما حمایت‌های مادی کم است که امیدوارم سال‌های آینده افزایش یابد. 

این تکواندوکار ۱۷ ساله موفق شد اولین مدال کشوری خود را سال ۹۷ در مسابقات نونهالان در بخش کیورگی کسب کند و سال ۹۸ موفق شد ۲ مدال برنز و یک مدال نقره را در کارنامه خود ثبت کند. 

این تکواندوکار آتیه‌دار خراسانی یک طلای کشوری را در رشته هان مادانگ کسب کرد. وی آخرین مدال کشوری خود را  در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در بخش کیورگی کسب کرد که با کسب این مدال به تیم ملی راه یافت. 

وی با اشاره به تاثیر افزایش هزینه‌ها بر ورزش، عنوان کرد: تمرین و تجهیزات به کمک مالی نیاز دارد و الحق و الانصاف هیات در حد توانایی خود حمایت کرده است اما همچنان نیازمند حمایت‌های مالی بیشتر هستیم.

اما‌م‌دادی در ادامه گفت: مسابقات جهانی تکواندو در کشور آذربایجان در حال برگزاری است که برای این دور از رقابت‌ها موفق نشدم به اردوی تیم ملي راه یابم. به جز مسابقات لیگ کشوری تورنمت دیگری پیش‌روی من نیست لیگ کشوری مهر یا آبان ماه برگزار می‌گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->