صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با حضور رئیس مجلس صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی شادگان و روستاهای اطراف

  • کد خبر: ۱۶۸۰۵
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
ئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های عمرانی با معادل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از قبیل آب‌رسانی به شادگان و برخی روستا‌های ان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش شهرآرانیوز، علی لاریجانی که صبح امروز، سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه، به استان خوزستان سفر کرده است، در بدو ورود به شهر اهواز و در جمع خبرنگاران، دهه فجر انقلاب اسلامی را به مردم استان خوزستان تبریک گفت و افزود: سفر امروز دو وجه دارد که یکی از آن‌ها افتتاح برخی پروژه‌های عمرانی و وجه دیگر حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان و بررسی مسائلی از قبیل سیل، آمادگی برای آینده و نیاز‌های استان مانند رفع مشکلات شبکه فاضلاب اهواز با توجه به بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسند، عمدتا در حوزه وزارت نیرو بوده و بخشی از آن‌ها مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.

لاریجانی با بیان این که یکی از پروژه‌های وزارت نیرو که امروز به بهره‌برداری می‌رسد، طرح آب‌رسانی به شادگان و روستا‌های آن است، افزود: مجموع این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری معادل ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.
 
منبع: میزان
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.