صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از محکومیت میلیاردی یک کارخانه تولید نوشابه و آب معدنی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمرتضی مدنی در این باره گفت: نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان طرقبه شاندیز به‌همراه بازرسان اداره صنعت معدن تجارت در قالب گشت مشترک با موضوع بازدید از کارخانجات تولیدی در بازرسی از یک کارخانه مشهور تولید آب معدنی و نوشابه با بررسی اسناد و مدارک و مشاهده تخلف گران‌فروشی، فرم گزارش تخلف را در محل تنظیم و برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال کردند.

مدنی افزود: با ارجاع پرونده به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز، متخلف طی برگ احضاریه برای رسیدگی به شعبه دعوت شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: با حضور متهم در شعبه، رئیس شعبه رسیدگی‌کننده به پرونده با عنایت به استعلامات اخذشده و عدم ارائه مدارک و مستندات قانونی به شعبه، اتهام گران‌فروشی را مسلم دانست و از همین حیث متخلف را به میزان ۲۶۲ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
سیدمرتضی مدنی تصریح کرد: اداره‌کل تعزیرات حکومتی در راستای حمایت از معیشت مردم در برخورد با متخلفان به دور از هیچ توصیه و اغماضی برخورد قانونی خود را لحاظ خواهد کرد.

وی در پایان در درخواست از مردم شریف استان اعلام کرد: مردم می‌توانند خودشان هم یک بازرس باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با اعلام به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ما را در شناسایی متخلفان یاری کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانیم با متخلفان برخوردی جدی داشته باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.