صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

صعود شهرخودرو اتفاقی نبود

  • کد خبر: ۱۶۸۷۰
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: باید ماشین‌سازی را می‌بردیم تا نگویند دو برد قبلی در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اتفاقی بوده‌است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ روح‌الله سیف‌اللهی در خصوص برد تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در چارچوب لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم. پس از دو بازی خوب و سنگین در آسیا و افتخاری که برای مشهد رقم زدیم، نیاز زیادی به این برد داشتیم تا نگویند پیروزی‌های قبلی اتفاقی بوده‌است.

وی ادامه داد: بازی خوب و پرگلی را دیدیم و خدا را شاکرم که پیروز این دیدار بودیم. همه کادر فنی و بازیکنان با تلاش بیشتر، سعی کردیم تا خستگی بازی‌های پلی‌آف را فراموش کنیم.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو مشهد بیان کرد: سعی می‌کنم برای شهرخودرو مثمرثمر باشم و تمام تلاش خود را برای این هدف می‌کنم. با شناحت کافی از مشهد و تیم یک‌دست شهرخودرو، این باشگاه را انتخاب کردم و امدیوارم اتفاقات خوب فصل گذشته دوباره تکرار شود.

سیف‌اللهی در خصوص رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد: ان‌شالله از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر فولاد اظهار کرد: فولاد با جواد نکونام، حضور قدرتمندانه‌ای تا به اینجای فصل داشته، ولی با توجه به آنالیز خوبی که کادرفنی شهرخودرو از این تیم داشته، به پیروزی در اهواز امیدواریم.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.