صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به سیاست‌های شکست خورده حوزه فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی گفت: مردم نباید برای شنیدن صدای مسئولان متحمل هزینه شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، صدیف بدری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۱ خردادماه) مجلس در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات گفت: تکلیف فیلترینگ و محدودیت‌های بی‌نتیجه اعلام شده در پلتفرم‌ها و سکو‌های اجتماعی را یکبار برای همیشه روشن کنید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم در ادامه تصریح کرد: با چه منطقی تصمیم گرفته‌اید در شرایط اقتصادی کنونی، با تداوم سیاست‌های شکست خورده در حوزه اینترنت، از جیب مردم، ۵۰ هزار میلیارد تومان به حساب کاسبان فیلترینگ واریز کنید؟

وی افزود: فراموش نکنید مردم صرفاً برای سرگرمی در پلتفرم‌های جهانی حضور ندارند، بلکه شبکه‌های اجتماعی بستر فعالیت‌های اقتصادی و ابزار تحقیق و پژوهش هزاران دانشجو در کشور است. پس چرا مردم باید ماهانه هزاران میلیارد تومان هزینه کنند تا به پلتفرم‌هایی دسترسی داشته باشند که وکلا و مسئولان حرف‌هایشان را آنجا می‌زنند؟

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: آیا درست است که مردم برای شنیدن حرف‌های مسئولان نیازمند فیلترشکن باشند و متحمل هزینه‌های هنگفت برای آن شوند؟ 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.