صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی از ‌۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ در‌ نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این نمایشگاه با هدف شناساندن ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف ساختمانی، ایجاد اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان، توسعه صادرات حوزه صنعت ساختمان و... در سالن‌های فردوسی، مفاخر، فضای باز و عطار برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در مساحت ۲۵ هزار متر‌مربع برگزار می‌شود. تعداد کل شرکت‌کنندگان این نمایشگاه ۱۸۰ شرکت است که شامل ۷۰ شرکت از داخل استان خراسان رضوی و ۱۱۰ شرکت از دیگر استان‌های کشور شامل خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، آذربایجان غربی، مرکزی، خوزستان، کرمانشاه، یزد و فارس می‌شود.

گفتنی است زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه نیز شامل‌ سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی، مصالح ساختمانی، تجهیزات آشپزخانه، در و پنجره، لوله و اتصالات، معماری و دکوراسیون داخلی و نشریات تخصصی است.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ و با حضور مدیران و علاقه‌مندان در‌ نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح خواهد شد و ساعت بازدید همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.